17 listopada 2011, 13:29

YTONG - ulubionym produktem niemieckich architektów

Bloczki z betonu komórkowego YTONG zdobyły pierwsze miejsce i złotą statuetkę w konkursie Architects' Darling 2011 w kategorii materiały ścienne. Konkurs zorganizowała znana w Niemczech agencja badawcza Heinze z okazji swojego pięćdziesiątego jubileuszu.

Firma Heinze, specjalizująca się w niezależnych badaniach rynku budowlanego zaproponowała wypełnienie ankiety ponad 1800 architektom i projektantom działającym na terenie Niemiec. Uczestnicy byli pytani o znajomość marek, o to, jakich produktów używają najchętniej lub jakie produkty i rozwiązania ich zdaniem są najlepsze i dlaczego. Architekci i projektanci biorący udział w badaniu mieli za zadanie wyłonić swoich faworytów z przedstawionej listy 200 marek produktów budowlanych. Aby wyniki były jak najbardziej miarodajne przy markach nie pojawiały się ani informacje dotyczące producentów, ani oferowanych przez nich produktów. Formularze ankiety były dołączane do pism branżowych. Można je było znaleźć także w Internecie na stronach portali o tematyce budowlanej. W sumie ankiety wypełniła reprezentatywna grupa 1847 biur architektonicznych i projektowych z terenu Niemiec. Uczestnicy badania wyłonili zwycięzców w 17 różnych kategoriach produktowych. W kategorii materiały ścienne absolutnie ulubionym produktem architektów okazały się bloczki z betonu komórkowego YTONG.

Zdaniem ekspertów z firmy Heinze produkty wyróżnione nagrodą Architects' Darling  należą do grupy najbardziej cenionych i poszukiwanych produktów budowlanych, a ich producenci to instytucje mające znaczący wpływ na rozwój niemieckiego budownictwa.

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się pod koniec października w miejscowości Celle położonej w Dolnej Saksonii. Firma Heinze zapowiada kontynuację konkursu w następnych latach. A tak prezentuje się statuetka!

Liczba komentarzy: 0

Podobne wpisy

Komentowanie dla tego wpisu zostało wyłączone