28 grudnia 2015, 08:15

2015 – to był rok Ytong – od 20 lat ulubionej marki budowlanej Polaków!

Mijający rok był szczególny dla naszej marki Ytong. Od dwóch dekad wspiera ona Polaków w realizacji marzenia o własnym domu. Wytyczamy przy tym nowe drogi rozwoju budownictwa, ale i podążamy za zmieniającymi się potrzebami rynku, czy coraz surowszymi wymogami legislacyjnymi. Rocznica to czas podsumowań, zatem zapraszamy do bliższego zapoznania się z historią marki Ytong w Polsce!

 Logo_20_lat_Ytong_w_Polsce.jpg

Ytong jest już od 20 lat w Polsce. Ten pełen sukcesów czas zawdzięczamy przede wszystkim gamie wysokiej jakości produktów, takich jak bloczki Ytong Energo+ i Ytong Energo, Ytong Panel, Ytong Interio oraz elementom systemowym, jak nadproża czy stropy. Nasza marka stała się synonimem najwyższej jakości i precyzji rozwiązań budowlanych. Polacy nam zaufali, bo wiedzą, że nikt tak jak my nie stawia na energooszczędność i innowacyjność. Te cechy zawsze nas odróżniały od konkurencji – często naśladującej nasze rozwiązania, ale to tylko utwierdza nas w przekonaniu, że podążamy właściwą ścieżką, motywuje też, żeby się jeszcze bardziej rozwijać! Nie bez kozery w mijającym 2015 roku reklamowaliśmy się hasłem: „byliśmy energooszczędni, zanim ktokolwiek znał to słowo”.

Ytong, choć to marka rozpoznawalna na całym świecie, powstaje w Polsce z polskich, naturalnych surowców. W naszym kraju istnieją cztery zakłady produkcyjne Ytong: Ostrołęka, Sieradz, Milicz oraz Piła. Uznawane są za najlepsze w Europie, co potwierdzają liczne otrzymywane przez nie nagrody w Międzynarodowym Konkursie Jakości Ytong.

Ytong był pierwszym materiałem budowlanym, w którym natura napotkała technologię. Produkcja w zakładach Ytong oparta jest o naturalne surowce poddane obróbce zarządzanej skomputeryzowaną, nowoczesną linią produkcyjną. Proces produkcji odbywa się bezodpadowo, z troską o zasoby naturalne i czystość środowiska. Ytong szczyci się swoją unikalną technologią, więc raz w roku organizowane są Dni Otwarte w zakładach produkcyjnych.

Ytong jest marką silnie zaangażowaną w rozwój polskiego rynku budowlanego jak i świadomości ekologicznej wśród Polaków. Na przestrzeni minionych 20 lat Ytong inspirował i realizował bardzo różne działania edukacyjne. Były to m.in. Akademia Murowania Silka Ytong dla uczniów szkół średnich i zawodowych, ucząca praktycznie i teoretycznie adeptów murarstwa, czy też Akademia Kobiet Budujących oraz Kompas Budowy dla przyszłych inwestorów indywidualnych.

To tylko wycinek naszej działalności. Na specjalnie przygotowanych infografikach przedstawiamy w telegraficznym skrócie 20 lat historii marki Ytong w Polsce!

Pixel-grafika-1.jpg

Pixel-grafika-2.jpg

Pixel-grafika-3.jpg

 

Czytaj również: Ytong: dom i rodzina 1995-2015 – raport i badanie społeczne

Liczba komentarzy: 0

Podobne wpisy

Dodaj komentarz